משרד עו"ד פשיטות רגל

פשיטת רגל הינו הליך משפטי שמטרתו לסייע לחייבים המצויים בסיטואציה כלכלית קשה לפיה הם לא מסוגלים להחזיר את החובות שצברו לנושים. משרד עו"ד פשיטות רגל כמו גם משרד עו"ד חייבים מומחה בתחום, יוכל לבדוק את נסיבות המקרה לגופו וללוות אתכם בדרך המומלצת של הגשת בקשה לפשיטת רגל אשר בסיומה המטרה היא שתקבלו צו הפטר, המוחק את חובותיכם כך שתוכלו להתחיל דף חדש בחיים.

משרד עו"ד חייבים

משרד עו"ד חייבים או משרד עו"ד פשיטות רגל העוסק בתחום בשוטף, בקיא בכך שהגשת בקשה לפשיטת רגל מתאימה לחייבים נגדם תלויים תיקים רבים בהוצאה לפועל ואינם יכולים להחזיר את החובות לנושים השונים. חייבים אשר נדחתה בקשתם לאיחוד תיקים במסגרת הוצאה לפועל, מאחר ואינם מסוגלים לפרוע את חובותיהם, מופנים בעזרת משרד עו"ד פשיטות רגל להליך פשיטת רגל שנועד לאפשר להם לפתוח בדרך חדשה בחייהם, ללא שיהיו תחת עול החובות וכבולים לנושים.

עורך דין המייצג את החייב או את הנושים, יכול להגיש לכונס הנכסים הרשמי בקשה לפשיטת רגל. מאחר ומדובר בהליך משפטי מורכב, ארוך ויקר, המערב גורמים רשמיים שונים בהם בית המשפט המחוזי, נאמן הפועל מטעם כונס הנכסים הרשמי, יש חשיבות עצומה לכך שינוהל באופן המקצועי והטוב ביותר. זאת, על ידי צוות משרד עו"ד פשיטת רגל, המיומן ובקיא בעולם ההוצאה לפועל וניהול הליכי פשיטת רגל, שיוכל להשיג עבורכם את צו ההפטר.

טיפול בצ'קים חוזרים

זוהי סוגיה חשובה הדורשת טיפול מיומן ומקצועי. כך, עו"ד מיכאל שטרית בעל משרד עו"ד פשיטות רגל מוביל, מקצועי ומנוסה, מעניק ללקוחותיו מגוון שירותים משפטיים לרבות טיפול בצ'קים חוזרים, ליווי בהליך פשיטת רגל עד ההפטר והסרת הגבלות על חייבים.

עו"ד לחייבים

אם אתם או היקרים לכם נקלעתם למצב כלכלי קשה וצברתם חובות גדולים בלי יכולת להחזירם, אתם זקוקים לשירותים משפטיים של משרד עו"ד פשיטות רגל או משרד עו"ד לחייבים, המייצגים חייבים מול כל הגופים הרלבנטיים.

הנכם מוזמנים לפנות כעת אל עו"ד מיכאל שטרית העומד בראש משרד עו"ד פשיטות רגל איכותי ומיומן. ככזה, המשרד מונה צוות עו"ד לחייבים הבקיא ברזי תחומי ההוצאה לפועל ופשיטות רגל, טיפול בצ'קים חוזרים, צווי הפטר, הסדרי חוב מול הנושים והבנקים, הסרת עיקולים וכן הלאה. כך, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם בידיים טובות ותקבלו שירות תכליתי, אדיב וממוקד, תוך הקפדה על סטנדרטים של מצוינות, זמינות ואיכות.