ייצוג עו"ד לדיני נזיקין

במשך החיים אנו נאלצים להתמודד לא פעם עם תאונות, פציעות ומקרים שונים הגורמים לנזקי רכוש וגוף. מלבד הליך השיקום וההחלמה הפיזיים שצריך לצלוח, יש חשיבות לקבל בהקדם האפשרי ייצוג עו"ד לדיני נזיקין על מנת לתבוע פיצוי כספי בגין הנזקים והפגיעות שנגרמו. לשם כך, ההמלצה היא להגיש תביעת נזיקין ולתבוע את הפיצוי המקסימלי. יש חשיבות רבה לעשות זאת בעזרת עו"ד דיני נזיקין או משרד עורכי דין לתאונות דרכים מומחים בתחום דוגמת עו"ד מיכאל שטרית.

עו"ד דיני נזיקין

דיני נזיקין מוסדרים בפקודת הנזיקין (נוסח חדש), תשכ"ח – 1968, הקובעת בסעיף 3 כי: "הדברים המנויים להלן בפקודה זו הם עוולות, ובכפוף להוראות הפקודה – כל הנפגע או הניזוק על ידי עוולה שנעשתה בישראל יהא זכאי לתרופה המפורש בפקודה מידי עושה העוולה או האחראי לה." כלומר, בפקודה מנויים המקרים החוקיים לפיהם ניתן לתבוע פיצוי כספי מהגורמים המזיקים, בשל מעשה או מחדל, גם אם פעלו ברשלנות או בשוגג. מדובר על מקרים כלליים וספציפיים, בהם רשלנות, הפרת חובה חקוקה, נזקים שנגרמו מדבר מסוכן, מאש ועוד. משרד עו"ד תאונות המעורה בתחום הנזיקין ומעניק ייצוג עו"ד לדיני נזיקין מקצועי, בקיא בכך שמלבד הפקודה שהיא החקיקה המרכזית, ישנם דברי חקיקה שונים המטפלים בעוולות נזיקין אחרות ועוד תחומים נזיקיים.

משרד עו"ד תאונות

דיני נזיקין הוא אחד מענפי המשפט האזרחי הרחב ביותר, במסגרתו משרד עו"ד תאונות או משרד עורכי דין לתאונות דרכים מעניקים סיוע משפטי במגוון נושאים, בהם נזקי גוף ורכוש, תביעות ביטוח, תאונות דרכים, תאונות אישיות, תאונות עבודה, רשלנות רפואית, ייצוג מול המוסד לביטוח לאומי, משרד הביטחון וכן הלאה. במסגרת תפקידם, אחראים עורכי הדין לבחון את נסיבות המקרה ביסודיות לרבות עדויות וראיות, תמונות, מסמכים רפואיים, קבלות וחוות דעת.

משרד עורכי דין לתאונות דרכים

ייצוג עו"ד לדיני נזיקין נדרש בטיפול בתביעות כספיות ואירועים המתרחשים בין אנשים או בין אדם לגופים, רשויות או חברות. זאת, בשונה מענף המשפט הפלילי, המטפל בתביעות משפטיות המוגשות על ידי המדינה לאזרחיה. אין להקל ראש בקבלת ייצוג עו"ד לדיני נזיקין לשם הכוונה הדרכה וליווי צמוד ממועד האירוע.

אם נגרמו לכם נזקי גוף בתאונה, עו"ד מיכאל שטרית, בעל משרד עו"ד דיני נזיקין וצוות עורכי הדין מעניקים שירותים משפטיים איכותיים לרבות מתן ייצוג עו"ד לדיני נזיקין יעיל ומקצועי ללקוחות רבים בארץ, ממועד האירוע ועד הגשת התביעה.