מקדם אתרים

מהו מקדם אתרים ומה עושה בפועל

אם הגעתם לכאן סימן שאתם כבר יודעים שתהליך הקידום לאתרים הוא הכרחי בשביל העסק שלכם ויכול למשוך קהל לקוחות גדול יותר. בשביל כך, ניתן להיעזר במקדם אתרים שמסייע לאתרים להופיע גבוה יותר במעלה תוצאות החיפוש בגוגל. איש מקצוע כזה עושה שימוש בדרך הקידום האורגני ויכול גם לנהל עבורכם קמפיינים בגוגל, לבנות דפי נחיתה או לבצע שיווק דיגיטלי דרך הרשתות החברתיות או בכל פלטפורמה אחרת.

מקדם אתרים יחסוך מכם טרחה רבה

בדרך כלל לרוב בעלי העסקים ונותני השירותים אין מספיק זמן ללמוד איך לקדם את האתר שלהם נכון ולמי שכן בוחר לקדם את האתר שלו בעצמו ייצטרך להשקיע רבות בכתיבת מאמרים, פנייה לאתרים אחרים להשגת קישורים חיצוניים, להגדיר תגיות לתמונות, לעקוב ולשפר דברים באתר או במודעות כדי שיופיעו גבוה יותר בחיפוש ועוד. כיום ישנו קושי אמיתי להביא את האתר למיקום טוב בגוגל ולכן מומלץ לשכור מקדם אתרים שיעשה את כל העבודה עבורכם ויביא את האתר שלכם קדימה.

הדברים שיש לקחת בחשבון בבחירת במקדם הנכון

ישנם כמה אספקטים חשובים שכדאי לבדוק לפני שמחליטים לבחור מקדם אתרים. לפני הכל, חשוב שתתרשמו מתוצאות הלקוחות של המקדם. תוכלו לראות את הצלחת עבודת המקדם בטבלה שמציגה את מיקום האתר של הלקוחות לפניי ואחריי הקידום. אפשר לדבר גם עם הלקוחות ולבקש חוות דעת. מעבר לכך, יש לבדוק שאיש המקצוע מעודכן בכל שינוי ומגמה הצפוי להתרחש בתחום וכי הוא יעבוד מולכם בשקיפות שתדעו איפה אתם עומדים בכל זמן בתהליך הקידום.

תיאום ציפיות והצבת מטרות מראש

לפני שמתחילים בתהליך הקידום חשוב לערוך תיאום ציפיות ולהציב מטרות מציאותיות ביחד עם המקדם. לרוב הוא ייתן טווח זמן שלפי הערכתו יוכל להעניק את הקידום הנדרש אך גם אז אין הבטחה שתקבלו את התוצאות בזמן זה. כשעורכים תיאום ציפיות חשוב שתדעו מה ייקרה עם האתר כשתסיימו לעבוד עם המקדם וכן יש לעגן זאת בחוזה. כל מקדם אמור להסביר לכם על יעדים מציאותיים עבורכם. למשל, על עלייה מסוימת בביטויים או אחוז המילים שייכנסו לעמוד הראשון, הגידול בתנועה באחוזים ושיפור איכות התנועה. כדי שתבינו מה התוצאות הצפויות לכם מהתהליך.

תגובה אחת בנושא “מקדם אתרים”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.