הסרת משקפיים בלייזר

הסרת משקפיים בלייזר

אנשים שלא רואים בבהירות, אנשים הסובלים מליקויי ראיה שונים, נדרשים להרכיב משקפיים. זה אומנם מהווה פתרון, אבל לא פתרון מצוין. כאשר טכנולוגיית הסרת משקפיים בלייזר הגיעה לרמה כל כך מתקדמת וכאשר טיפולי הסרת משקפיים הפכו לכל כך בטוחים כבר לא חייבים להתפשר. גם אתם יכולים לצאת אל הטבע ולראות בעיניים את היופי ואת הצבעים. גם אתם יכולים לעסוק בספורט, לצאת לבלות, ללכת לים או לנהוג מבלי שצריכים כל הזמן להרכיב זוג משקפיים. בעזרת הרפואה המתקדמת של אסותא אופטיק, צוות רופאים מנוסים וכמובן מכשור לייזר משוכלל, הדרך קצרה מתמיד – הסרת משקפיים בלייזר, גם אתם יכולים.

חוזרים לשגרה בזמן קצר

לדברי הצוות של אסותא אופטיק, המכיר על בורים את כל השיטות הנוכחיות לביצוע הסרת משקפיים בלייזר, מדובר בהליך בטוח מאוד. קרן הלייזר יותר מדויקת מכפי שאפשר אפילו לדמיין. הטיפול בקרנית מתבצע אך ורק בנקודות הנבחרות שלמעשה באות לייצור מציאות כזאת – את המספר של המשקפיים מעתיקים או משכפלים על גבי הקרנית. לאחר הטיפול, למעשה אפשר לומר שמרכיבים משקפיים בלתי נראים. הם לא מורגשים ולא מפריעים אבל הם מתקנים את הראיה במאה אחוזים.

ברור, כי אין להתייחס לטיפולי הסרת משקפיים בלייזר בקלות ראש. אך גם אין כל צורך להגיע לטיפול מלאי חששות. באסותא אופטיק מרגיעים את החשש ומסבירים כי לפני הטיפול מבצעים את כל הבדיקות שיאפשרו ביצוע נכון והחלמה מהירה. יש שיטות טיפול בלייזר שבהן לא מרגישים כל כאב ואשר כבר למחרת הניתוח רואים היטב ואפילו אפשר לחזור לשגרת חיים רגילה. עבור מטופלים מסוימים, כגון ספורטאים מקצועיים (כלומר יש סבירות גבוהה למגע בעין בזמן פעילות), בדרך כלל עדיפה השיטה היותר וותיקה שאמנם דורשת כמה ימי החלמה אבל בתוך כשבוע חוזרים לשגרה מלאה.

גם לכם מגיע אסותא אופטיק

רוצים להכיר צוות רופאים ומטפלים משכמם ומעלה? צוות שיוכל לא רק לבצע הסרת משקפיים בלייזר אלא גם להרגיע את החששות שאולי עדיין קיימים? אסותא אופטיק – הסרת משקפיים בליווי אנושי, מרגיע ומחבק. אסותא אופטיק, גם לכם מגיע לראות מצוין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *